Середа, 14.11.2018, 19:33
Вітаю Вас Гость | RSS
Пошук
Вхід на сайт
Визначні пам'ятки
Людина в історії
Історична карта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кабінет історії онлайн

Каталог статей

Головна » Статті » 5 клас: Історія України (Вступ до історії) » Теми курсу

Розділ І. ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДОВІДУЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ

Зміст навчального курсу:

Істоpiя як наука.
Українські вчені­історики. Історія і час.
Історична карта.
Писемні джерела. Архіви.
Мова як джерело знань про минуле. Фольклор.
Речові історичні джерела. Музеї.
Географічні назви в істо­ричній науці.

Практичне заняття.
Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому. Родинне дерево.

Практичне заняття.
Які назви в моєму рідному місті (селі) нагадують про минуле

Державні вимоги  до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/ учениця:

  • креслить лінію часу та позначає на ній запропоновані дати; 
  • спів­відносить рік зі століттям;
  • розрізняє умовні позначки на історичній карті; 
  • знаходить на карті територію України, її столицю;
  • розповідає про те, як історики довідуються про минулі часи на основі археологічних розкопок, писемних і речових джерел, монет і грошей, назв населених пунктів; про діяльність українських істо­риків (два - три на вибір), історію сім’ї та родинне дерево;
  • коментує текст підручника під час читання і складає запитання до нього;
  • пояснює, що таке історія, хто такі історики, як відбувається відлік часу в історії, що таке історичні джерела та які вони бувають;
  • добирає інформацію про минуле з сімейних фотографій; 
  • наводить приклади історичних пам’яток, писемних і речових джерел, слів, прислів’їв, казок про минуле, історичних назв своєї місцевості, з яких можна довідатися про давні часи;
  • висловлює судження щодо ви­вче­ння історії свого народу і країни та ролі музеїв, архівів, історичної науки  у збереженні пам’яті про минуле

 

Категорія: Теми курсу | Додав: IrinaYurievna (05.12.2015)
Переглядів: 521 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar