Зміст навчального курсу:
- Храми та ікони. Софійський собор і КиєвоПечерська лавра.
- Книги і мініатюри. Остромирове Євангеліє та «Апостол» Івана Федорова.
- Замки і палаци. Генуезька і Кам’янець-Подільська фортеці. Бахчисарайський та Маріїнський палаци.
- Вулиці та площі. Вулиця Хрещатик у Києві.
- Площа Ринок у Львові. Парки і сади. «Софіївка» в Умані та заповідник «Качанівка» на Чернігівщині
Практичне заняття.
Які історичні пам’ятки мого міста (села), рідного краю розповідають про минуле.
Практичне заняття.
Моя уявна подорож історичними місцями України.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/ учениця:
- установлює хронологічну послідовність створення зазначених пам’яток;
- показує на карті місцезнаходження цих пам’яток;
- називає, розпізнає та описує пам’ятки на основі вивченого матеріалу і практичної роботи;
- пояснює історичні поняття на основі тексту підручника та застосовує їх під час виконання пізнавальних завдань;
- складає план розповіді про пам’ятку і розповідає за планом, уживаючи історичні поняття і терміни;
- наводить приклади пам’яток свого краю та описує їх;
- висловлює власне ставлення до цих пам’яток і необхідності їх збереження
|