П`ятниця, 26.04.2024, 03:11
Вітаю Вас Гость | RSS
Пошук
Категорії розділу
Вхід на сайт
Історична карта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кабінет історії онлайн

Головна » 2015 » Грудень » 22 » Курси для учнів 9 класів
21:38
Курси для учнів 9 класів

Обізнаний – озброєний, чи не так?

Кожного дня споживачі стикаються з проблемами якості товарів, несвоєчасності надання послуг, відмови продавців замінити товар або повернути гроші. Більшість з нас виконує вказівки продавця, не знаючи власних прав. Іноді, навіть розуміючи, що їх права порушують, споживачі не знають, куди бігти, кому скаржитися. Настав час розібратися!

Захист прав споживачів: теорія та практика

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ТЕМ КУРСУ

- Поняття споживача та його основних прав.

- Право на належну якість продукції.

- Права споживача, стандартизація та сертифікація.

- Взаємодія споживача та постачальника (виробника) товарів та послуг.

- Захист прав споживача.

- Відповідальність постачальника (виробника) товарів та послуг.

- Особливості захисту прав споживачів окремих видів товарів.

- Особливості захисту прав споживачів окремих видів послуг.

Після вдалого проходження курсу є можливість отримати сертифікат.

Пройти курс

Категорія: Новини | Переглядів: 878 | Додав: IrinaYurievna | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar