П`ятниця, 29.03.2024, 08:03
Вітаю Вас Гость | RSS
Пошук
Вхід на сайт
Історична карта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Кабінет історії онлайн

Каталог статей

Головна » Статті » Науково-методичні матеріали » Статті, доповіді

Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках історії для розвитку та стимулювання пізнавальної і творчої діяльності учня

В наш сучасний час все більше и більше медіа-технології впливають на наше життя. І найбільший вплив вони мають саме на дитину, бо діти легше і швидше  сприймають усякі технічні нововведення. І тому, з огляду на сучасні реалії,  освіта просто повинна йти  в ногу з прогресом, адже всім вже відомий той факт, що сьогодні діти з великим задоволенням подивляться телевізор, посидять за комп’ютером, ніж прочитають книгу. 
Перед вчителем історії стоїть  велике завдання за достатньо невеликий проміжок часу навчити освоювати, перетворювати і використовувати на практиці величезні масиви інформації. І дуже важливо організувати навчання так, щоб дитина активно, і з цікавістю та захопленням працювала на уроці. А тому вчитель, якщо він хоче зацікавити учнів у своєму предметі,  просто повинен вносити у навчальний процес нові методи подачі інформації. 
Відмінною допомогою в цьому питанні є використання у навчальному процесі разом з традиційними методами навчання сучасні інформаційні технології, а особливо ІКТ. Комп’ютер відмінно доповнює вчителя, робить урок набагато яскравішим та більш пізнавальним. Не дарма ж говорять «що краще один раз побачити, ніж 100 раз почути».

Переглянути детальніше

 

Категорія: Статті, доповіді | Додав: IrinaYurievna (07.11.2015)
Переглядів: 328 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar